„Já už vlastně ani nejsem moc fotograf. Potom to zmáčknout je už jakoby to poslední,“ říká o svých větších  projektech visuální designér a držitel ocenění Czech Press Photo Miloš Nejezchleb.
Otevřeně hovoří o tom, jak se při focení osob s handicapem zbavuje vlastních předsudků a nejčastěji neopodstatněné podvědomé lítosti. Zaměřuje se na křehkost lidského zdraví, kterou v souboru o  osobách žijících se stomií přibližuje ke křehkosti skla. Příhodně tak tento počin zasazuje do sklářského kraje, Nového Boru.
Proč si do lokace z Moravy přivezl šicí stroj?
Těsně před zahájením výstavy v galerii FOG Severočeského muzea sděluje: „Už to dělám s minimálním zájmem, co na to řekne okolí. Ale dělám to proto, aby mě to bavilo tak jako na začátku, když jsem pro to měl tu největší Vášeň…“

Miloš Nejezchleb

Back to Top